Перейти до основного вмісту
Інклюзивна література в освітньому процесі

Вибіркова дисципліна «Інклюзивна література в освітньому процесі» призначена для підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою «Англійська мова та зарубіжна література» спеціальності «Середня освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Цей освітній компонент постає важливою складовою професійної підготовки майбутніх фахівців – вчителів / викладачів англійської мови та зарубіжної літератури, оскільки дозволяє оволодіти новітніми методиками навчання такої літератури, що концептуалізує проблему інакшості та інклюзивності, забезпечуючи у такий спосіб професійну підготовку кваліфікованих, креативних та конкурентоспроможних спеціалістів у галузі загальної середньої освіти. Дисципліна актуалізує проблему інклюзивного виховання як педагогічно організованого процесу формування дитини як особистості, незалежно від рівня психофізичного розвитку, як неповторної людської індивідуальності в умовах інклюзивного суспільства, а також  інклюзивної культури, що як ціннісна система, забезпечує виникнення у суспільстві атмосфери доброзичливості, безпеки та прийняття, яка б стимулювала людей до співпраці і взаємодопомоги, виховувала толерантне ставлення. Інклюзивна література спрямована на формування позитивного сприйняття осіб із інвалідністю та особистої різноманітності. Курс ґрунтується на вивченні зразків літератури, що інтерпретує особистісну інакшість, а також літератури, яка наративізує тексти про осіб з інвалідністю, формуючи у читачів адекватно позитивне сприйняття стану таких людей.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності